2009. július 21., kedd

Válasz

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a válaszokat,és a sok biztatást akár itt a blogban, akár e-mailben.
Úgy döntöttem hogy az oldalt nem zárom be, de vendégkönyv nem lesz az oldalon.
Kedves Paul köszönöm a felajánlott segítséget ezzel kapcsolatban!
Bár azt gondoltam hogy személyes élményeket nem fogok itt megosztani, de az elmúlt napokban történt valami amit mindenképpen szeretnék leírni.
Már nagyon régen ismerek valakit. Igaz ez az ismeretség eddig csak "virtuális" volt, hiszen levélváltáson kívül személyesen még nem találkoztunk. Neki nagyon sokat köszönhetek, hiszen a pps-be a zenebeágyazást-ami nagyon nagyon sokáig gondot jelentett-, tőle tanultam. Szintén tőle tanultam egy két apró dolgot az áttünéssel kapcsolatban. Aztán július elején létrejött a találkozás, és személyesen is megismertem őt. Egy rendkívül szimpatikus, segítőkész ember. Igaz a látogatás csak nagyon rövid volt, csupán egy kurta hétvége, de abban a reményben váltunk el egymástól, hogy ez a találkozás nem az utolsó volt.
Kedves Sissi -hiszen róla van szó -, köszönjük Nektek ezt a hétvégét, és nagyon örülünk annak -én is, és az Ági is-, hogy személyesen is megismerhettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése