2009. július 10., péntek

Sok szeretettel köszöntök mindenkit aki idetéved.
Nem fogok naponta friss bejegyzést írni, de ha történik valami olyan ami említésre méltó azt meg fogom tenni itt.
A mai napon elérhetetlenné tettem az oldal vendégkönyvét. Ennek is megvolt az oka, és azon gondolkoztam hogy az oldalt is bezárom egy konkrét személy miatt, akinek a nevét most itt nincs szándékomban leírni. Ennek a személynek én nagyon sokat segítettem pár hónappal ezelőtt, megpróbáltam a PPS készítés minden fortélyát -már amit én tudok- elmondani neki. Ezen kívül bár ő megpróbálta a közelebbi barátságot, de én erre más okokból képtelen voltam. Ezt akkor a tudomására is hoztam. Aztán ennek az ismeretségnek vége szakadt, és a mai napon kaptam egy olyan levelet tőle, amit nem tennék az ablakba. Soha nem gondoltam volna emberekről.....

6 megjegyzés:

  1. Helló:-))
    Sajnos ritkán voltam mostanság gép előtt,és szomorúan olvastam a soraidat.Komolyan mondom nem értem az embereket....Mindenesetre eszedbe ne jusson egy "ilyen" ember miatt az oldalt bezárni,nagyon sok a látogatód,sokan szeretik a diákat,amiket készítesz,arra gondolj:-))))))
    Szép hétvégét:-)))

    VálaszTörlés
  2. Kedves István!
    Látogatva a szuper pps. oldaladat, örömmel vettem észre, hogy blogot is nyitottál. No erre rákattintva kissé szomorkás lett a hangulatom az ott olvasottak miatt. Kövé meredtem. ESZEDBE NE JUSSON AZ OLADALAD BEZÁRÁSA!!!!!!!!!! Az a személy aki miatt erre gondoltál, nem ér annyit, hogy a látogatóidat megfosszad a szép pps-idtől A vk-be tett bejegyzését töröljed!, sajnos nem olvastam, mert reagáltam volna rá..... A Sziszkó véleményével maximálisan egyetértek, s még szerencse, hogy vannak a szakmából is akik kiállnak melletted.
    Én mint mezei látogatód is arra kérlek, hogy NE ADD FEL!!!!!
    Kiváncsi lennék, hogy ki az aki a sok segitséged után képes a lelkedbe ennyire belegázolni, de azért a közmondást talán ő is ismeri: Isten nem ver bottal!!!!
    További jó munkát, jó egészséget kivánok sok szeretettel, s várom ill. várjuk a sok szép pps-eidet.
    Szép jó éjszakát Neked Rozi

    VálaszTörlés
  3. Kedves István!
    A PPS lapom weblinkjeit rendezése közben jutottam ide. Nagy örömmel regisztráltam a blogodra.
    Kedves István, ha kéred szívesen elküldök Neked egy olyan vendégönyvet, mint ami az én lapjaim mellett van. Azt tökéletesen lehet moderálni, a durva, sértő bejegyzéseket törölni. Igaz, a PHP programozási nyelv alapszintű ismerete kell hozzá.
    Szia! Paul1940

    VálaszTörlés
  4. Szia István!
    Pont a napokban én is kaptam 2 vádló és alaptalan megjegyzést, amire, aki ismer válaszolt/tak és persze én is.
    Ezek a megjegyzések azt minősítik aki írta és Rólad ugysem feltételezi senki.
    Viszont ennek is lenne egy olyan módja, hogy a vk-be csak az oldallal kapcsolatos bejegyzéseket kapjuk, a személyeskedés nem ide tartozik.
    Tudod rájöttem, ennek az irigység lehet az oka.
    Személyszerint normális ember örül a más sikerének és nem gázol a lelki békéjébe.
    Ne is foglalkozz vele, próbáld Magad tultenni és felejtsd el ezt az embert örökre... minden csak idő kérdése.
    Szeretettel üdvözöllek és fel a fejjel/ tudom, könnyű mondani!/... további jó munkát és örömteli alkotásokat, jó egészséget kívánok sok szeretettel: ildy:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Üdvözöllek István.
    Szomorúan olvastam a közlendődet. Ennyi embert elhagyni egy szeméyért? Á nem igazán örülünk neki, de a döntés a tied.
    Nagyon szépen kérlek gondolkoz, és minket vegyél számításba, és ne azt az egyet, mert ő már úgy is harakszik rád. Mit árthat akkor neked? De itt vagyunk mi is ránk gondoltál? Inkább ezt az egy szeméyt blokkold le végleg és tőbbet nem tud ártani, zaklatni téged.

    VálaszTörlés